Sunday 15 October 2017

Quantum xxl forex no Brasil


Kiszmol 8211 egy blog a pnzgyekrl Az els komoly forex bedling: um Quantum XXL buksa (Ezt a cikket mr hetek-hnapok ta meg akartam rni, addig vrtam vele, ameddig elkstem a figyelmeztetssel.) Um Forex, ms nven devaberseskeds online gyors meggazdagodst igr. Statisztikai alapokon programozott gynevezett robotokkal akr emberi beavatkozs nlkl é millikat lehet keresni, legalbbis a reklmok szerint. Egyre-msra alakultak az ismeretlennl ismeretlenebb cgek, akik Kajmn-szigetekre, Hong-Kongba s rengeteg tvoli, ltalban offshore helyre vannak bejegyezve. Tanfolyamok szzai vettk r az embereket, hogy hatalmas pnzeket tegyenek bele a jtkba. Ismeretlen cgek bjtak el, hogy k olyan szuper programot fejlesztettek, amivel nem lehet bukni, itt van, tessk megnzni az elmlt vek alatt mennyit hozott volna ez az egybknt kt ht alatt sszehnyt programa. Ha valaki mg ennek az utlag megszptett statisztiknak nem dl be, az demo mdban é kiprblhatja a vgtelen tudst. (Sokan elmondtk, hogy amg demo mdban mindig nyertek, ez lesben mr egyltaln nem volt igaz. St, sokszor rthetetlen mdon buktak, hiba kerestk a pontot, ahol a stop-loss kivgta ket jszaka, nem todos os metais.) Ha a tanfolyamok s Az emberek mohsga s butasga kevs lett volna, tbb cg MLM rendszerben szervezte ser az jabb tagokat. Az tversek szoksos kellkei mr fel é lltak: egy tlthatatlan cg valami egzotikus orszgban, vagy adparadicsomban, egy tuti gyors meggazdagods, garantltan tkevdelemmel s sok nav s moh ember. Igrjnk nekik tkevdelmet, mondjuk 70-ra, hogy megnyugodjanak s krjnk 25-50 sikerdjat az elrt haszonbl. Csinljunk egy tlthatatlan nylvntartst, ahol csak az ltszik, amit lttatni akarunk, a vesztesget mindaddig takargassuk, amg az j belpk tkje fedezi azt, uma virtulis haszonbl pedig vonjuk le a jutalkunkat. Ha a vesztesget okoz pozcikat nyitva tartjuk, nem kell elszmolni a bukssal. Gy vekig mehet a biznisz, ainda não é um karenk, que é um membro do grupo, que é um bom amigo, um tbbit rgen elbuktuk. Nem tudom, hogy a forex cgek hny szzalka mkdik ilyen mdon, ami tny, hogy az egyik ilyen jtkosnl a napokban kiborult a bili, ez pedig a Quantum. Lltlag 2017-ben az euro buksra fogadtak, e ainda não seja, ez okozta a legnagyobb vesztesget. Ezt sikerlt é sokig titkolni, de um Tadawul FX mrcius 31.-ig adott hatridt az Equity szmlra val tllsra, ami miatt egybl kibukott, hogy a tke mr rgen nincsen meg. Ezrt aki ezzel a cggel jtszott, azt vette szre, hogy a pnznek akr 70-a é semmiv lett egyik naprl a msikra. A krosultak mais szervezkednek, aki rintett, kapcsoldjon bele itt. Az emberek mindaddig nem hiszik el, hogy sokkal tbbet kockztatnak, mint gondoljk, amg meg nem getik magukat. A maioria dos mehetnek egy hong-kongi offshore cget perelni, htha visszakapjk a pnzk egy rszt. Szzszor elmondtam mr, de jra el kell mondanom: ha nem tudod, kinek adod oda a pnzed s nem rted, hogy pontoso hogyan fogsz ezen nyerni s fogalmad sincs a buktatkrl, akkor felejtsd el a dolgot. Csak azrt, mert a szomszd é ezt csinlja, neked mg nem kell ldozatt vlnod. Nem akarok vitt nyitni a forex nagyszersgrl s a meggazdagods gyorsasgrl. Ha te eddig csak nyertl rajta, ezton é gratullunk, de um kommentek kztt ne gyzkdjl senkit. Valdi pnzgyi tancsads ra van szksged, eleged van mr az gynkkbl Kattints a linkre tovbbi informcirt. Szeretnl tbbet tudni a pnzgyekrl A hat alkalmas tanfolyamrl itt tallsz tovbbi informcit. Olvasd el a tbbi pnzgyekrl szl rst é um kiszamolo. hu oldalon. Por favor, tente e tente, deixe-o em um blogban, jellj be minket a facebookon: facebookkiszamolo vagy RSS-en Melyikre gondolsz Perfecto FX Mert annak az lltlagos privtbankos korszaka szerintem kamu. Ezen kvl a szlhmossgi faktornl egy tesztet mg csinltam, regisztrltam az oldalukra, hogy megnzzem hogyan menne a szmlanyits, habr nyitni szeretnk. 2 htre r jtt egy telefon, ahol az gynkk prblt gyzkdni. Rtem n, hogy aj bornak é kell a cgr, de um telemarketing jellemzen nem a becsletes zletemberek mdszere, plusz azrt olyan bornl, amely 100 Ft-rt nyjtja a 10 ezeres villnyi borok minsgt, annyira azrt nem kell az a cgr (az lltlags vi 50 hozam sa biztonsg gretre gondolok8230). 8220habr nyitni szeretnk.8221 Elrtam, helyette: habr nyitni nem szeretnk Igen, um gyanus pont de telemarketing. Kb ket eve egy kollegam nyert a zoldkartya-lotton, es szepen ki é telepult Miamiba. Utananeztem en poenbol, hogy hogy mukodik ez a kartya-dolog, talaltam egy oldalt, es regisztraltam. Amikor meglattam, hogy mindenfele csomagokat kinalnak penzert, bezartam a bongeszot (ez a regisztracio masodik oldala volt). Mar az elso oldalon letarolhattak az adataim, ugyanis felhivott mar egy ora mulva egy urge, aki gyozkodott hogy milyen jo lenne ez nekem, az angolom tokjo, eselyes vagyok, stb. Mondtam, hogy a szolgaltatas sajnos draga. Az x-szaz dollaros dijrol lementunk mar valami 50 dolcsi kornyekere, hogy akkor majd kissebb packaget kapok (beilleszkedesi-nyelvtanulasi marhasagok, amit akarhol fellelhetsz ha szemfules vagy). A vegen mar azt mondtam a csavonak, kuldjon el mindent, es majd elolvasom es megbeszeljuk. Rakerestem neten utana kicsit jobban a cegre, akitol hivott, mindenki irta, hogy szurke scam az egesz. Csak szurke, mert tenyleg beneveznek (az amugy ingyenes) zoldkartya-lottora, meg tenyleg adnak felkeszitoanyagokat, de igencsak busas hasznot hajtanak fel belole. Tovabbadnak egy ingyenes szolgaltatast, é rengetegen bedolnek. Ha olyan rohadt jo egy termekszolgaltatas, akkor nem fognak felhivni gyozkodni. Magadtol é eszreveszed, hisz hire megy, stb8230 1. hsz: nagyon ott a pont Egyszer magyarzott valaki nekem ilyen tuti biztos vi 100-ot hoz befektetst (nem akart berntani, csak magyarzta, hogy ez milyen j), bankok llnak mgtte, meg a FED, meg ilyenek, szval tuti biztos Nem akartam vitatkozni, de akkor rjttem magamban, hogy ha ez olyan marha j lenne, akkor a bankok mirt 5-10-15-rt adjk ki a pnzket hitelbe, mirt nem ezt csinljk. Msik, hogy ha valaki tnyleg megforgatja gy a pnzedet, hogy neked 100-to ad egy vre, akkor vajon mennyit rt el vele Legalbb 200-ot, hisz hlye lenne tbbet adni neked, mint ami neki marad, nem beszlve arrl, hogy ha 8220kiszrja A szemed8221 8220szaros8221 30-kal, sr. Annak é nagyon rlnl, mg ha a tbbit el is rakja. Nem, azt nem é ismerem. Nekem az Alpari-nl van szmlm. De tnyleg nem szeretnk reklmot csinlni a forexezsnek, mert 8220kiszmol8221 ezt kln krte. Egybknt nekem nem forgatja a pnzemet ms, n ktk s n zrok a Metatrader-rel. Robottal befrdtem, sajt ktsekkel jl llok. Nagy a kockzat s ritka az, hogy a tanulpnzt ne fizesse meg a delikvens. Um robotokat sikeresen dolgoz (folyamatosan pnzt keres, profitot rendszeresen hazautal) devizakereskedk kezdtk alkalmazni sajt szmlikon a kereskedsi rendszerk (stratgijuk) automatizlsra. Gy nem Kell Egsz nap um gp eltt lni, s figyelni a nyitsizrsi jeleket. K ismerik a mkdst, hiszen maguk hoztk ltre. Ha egy sajt robot folyamatosan profitot termel, ki az a bolond, aki eladn Itt kezddik um gazembersg, um kapzsisg. Csalk leprogramoz (tat) nak valamit, mert a tjkozatlan emberek hisznek a fogyaszttabletta tpus (csak bekapok pr tablettt s lefogyok minden erfeszts nlkl 8211 befizetek egy robotra s gazdag leszek) dolgokban. Gondoljatok mr bele, hogy egy komoly rszvny, ktvny, devizakeresked vagy akr asztalos, cukrsz stb. Mennyi idt, energit fordt a tanulsra, ameddig pnzt keres vele. Hasznljuk mr a jzan esznket Egy eszkz szakember kezben hasznot termel, hozz nem rttisztessgtelen kezben pedig veszlyes. Não é melhor, por favor, com um número de 30-40-os sikerdjukat. Ha tnyleg igaz lenne, akkor nem kellene kisbefektetket keresnik, hiszen a sikerdjukat é beleszmtva (ha az csupn 30) 65-ra kpesek vente, azaz 10 v alatt 150-szerezik a tkjket. Ha brmilyen gyansan nyer ajnlatot ltok, akkor mindig azon kezdek el gondolkodni ELSNEK, hogy ha n megtalltam a hirdetst, akkor rajtam kvl hnyan talljk mg meg s vajon akkor is ilyen tuti nyer, ha tbbszzan ugrunk ra 8220kihagyhatatlan8221 ajnlatra Ha a vlasz IGEN lenne, akkor Vajon mirt nem ebbl l MINDENKI Itt szoktam flredobni a 8220kihagyhatatlan ajnlatot8221. N robotot rtam magamnak, martingale alap teht arra jtszok hogy egy bizonyos svbl kimozduljon az r. Ha ezt megteszi mr nyerek, fggetlen merre mozog. Nekem j mert belttem a kockzatnyeresg arnyt s CSAK CENTES szmln zemeltethet klnben 100e kellene al. Ezzel csinlok havi 2-4-ot. Ez az ami mg elviselhet. (Sok mindent be kell tartani, pl kereskeds olyan idszakban amikor nincs hr vagy van hr, pnteken, nnepek eltt). Prblkoztam ms fajta robotrssal é, de n idegesked vagyok ehhez, s alakfelismerssel prblkozni8230 EGY IDEIG NAGYON NYERESGES lehet, de aztn megvltozik az rfolyammozgsok karakterisztikja (tlag remelkeds, etc.), s jra KELLENE hangolni um parametro de robôs (ami melsabb adott esetben mint maga um robô Megrsa s csak tesztre hagyatkozhat leginkbb az ember ami mg nem demo s fleg nem l), ami akkor jn el amikor mr csomt bukott az ember. N megfizettem a tandjat, nem tanfolyamon de felfogom annak mintha egy j kis htvgi forex tanfolyamon vettem volna rszt. Amgy aki 5 tizedes rtkekkel jtszik (0.00001 egy PIP) az mr kaszin8230 olyanok a rezgsek az rban hogy nem sok rendszer van benne, s ECN szmla esetn mg kitermelni a jutalkot is. Legjobb a brkernek, az csak nyerhet, fggetlenl attl hogy te nyersz vagy vesztesz. Ja, aki nem ismerte a robotomat, vesztett elg sokat vele. Hiba, ha gy paramterezi fel az ember, kihozhat vele havi 20-ot csak a kockzat. Ez mindenhol megvan. Abbas é um grupo de pessoas que estão no meio de um grupo de pessoas que estão no meio do mundo. Por exemplo, Forex, ms nven online devizakereskeds gyors Meggazdagodst igr. Statisztikai alapokon programozott gynevezett robotokkal akr emberi beavatkozs nlkl é millikat lehet keresni, legalbbis a reklmok szerint. Egyre-msra alakultak az ismeretlennl ismeretlenebb cgek, akik Kajmn-szigetekre, Hong-Kongba s rengeteg tvoli, ltalban offshore helyre vannak bejegyezve. Tanfolyamok szzai vettk r az embereket, hogy hatalmas pnzeket tegyenek bele a jtkba. Um kamatos kamat a vilg nyolcadik csodja. Aki rti, keres rajta, aki nem, az fizeti. Mdash Albert Einstein Keress a kiszamolo. hu-n Deviza rfolyamokA mlt hten rendesen borultak a dolgok a Quantum XXL ltal npszerstett robotok krl. Biztos vagyok benne, hogy mg sokig elhzdnak a dolgok, mire vglegesen lezrul ez az gy. Egy ktszerepl zleti modell mindkt szereplje hibztatja valamiben a msik felet. HOgy mi az igazsg, nem tudom mikor derl ki, ha kiderl teljes mrtkben. Persze tallgatsok, valsznstsek vannak s lesznek é. Rviden erom, hogy n mit ltok tapasztalok az egsz gybl. Valamikor februrban a TadawulFX (um brker, ahol a Quantum XXL gyfeleinek a szmli vannak) jelezte a Quantum XXL-nek, hogy az eddigi szmlavezetsi mdrl - aminl csak a lezrt pozcik jelennek meg az gyfeleknl - tll arra, hogy a nyitott kereskedsek é ltszdjanak majd . Errl sajnos az gyfelek sem um TadawulFX-tl, sem um quantum-tl nem kaptak rtestst. A Quantum XXL elutastotta ezt az tllst, mert vlemnyk szerint technikailag nem oldhat meg zkkenmentesen az tlls. Acho um TadawulFX um mlt htvgn prblta meg tbbszri nekifutssal é megtenni. A Quantum XXL szerint ez nem sikerlt s beltta a brker é, nem parece tudjk technikailag megoldani. Um TadawulFX csak gy tudta az tllst lebonyoltani, hogy az sszes nyitott kereskedst sajt hatskrben lezrta. Um TadawulFX tjkoztatsa szerint ebbe a Quantum XXL beleegyezett. A Quantum XXL lltsa szerint k tiltakoztak, de nem tudtak mst tenni. A lnyeg az, hogy htf estre az gyfelek szmlin nagy minuszok realizldtak a pozcik zrsa kvetkeztben. Isso é um tkvdelem, melyet um Quantum XXL grt. Kiderlt, hogy ez a vdelem (megjegyzem a kommunikcijukben nem gy volt) csak a lezrt kereskedsekre vonatkozik s a nyitott, quotlebegquot minuszokra nem. Teht elvileg, ha a pozikat nem zrjk, akkor akr margem call-ig é folytatjk a kereskedst. A maioria dos lextradores de negros kereskedsekre azrt nem vllaljk a tkegarancit, mert vis big-nak tekintik az esemnyt a brker egyoldal lpse miatt. Ehhez nekem csak egy szemlyes megjegyzsem volt feljk, hogyha februrban szlnak, hogy vihar lesz, akkor n nem tekintenm vis major-nek. Erre az gyflszolglat csak annyit tudott kommentlni, hogy k a TadawulFX lpst elutastottk mr az tlls februri bejelentsnl. Erre n meg csak annyit tudtam hozztenni, hogy ha n a vihart elutastom, az attl mg nem kerl ki. Jelenleg annyit tudok, hogy a Quantum XXL folytatni kvnja a szolgltatsait az j felttelekkel é, miszerint a nyitott kereskedsek é ltszanak majd. Illetve perkzssget szerveznek a TadawulFX ellen. Tudomsom szerint gy llnak mais um dolgok. HozzszlsokQuantum XXL forex bedles Kiszmol egy blog a pnzgyekrl tvers A Quantum XXL sa Tadawul FX tbb ezer gyfl deviza Sajtkzlemny Engedly nlkl kezelt portflit a Quantum XXL Gazdasg Botrny a devizapiacon eltnt a magyar befektetk Quantum xxl forex 50 hozzszls Vlemny, hozzszls Kilps a vlaszbl Nem azt nem É ismerem. Nekem az alparinl van szmlm. De tnyleg nem szeretnk reklmot csinlni a forexezsnek mert kiszmol ezt kln krte. Egybknt nekem nem forgatja a pnzemet ms n ktk s n zrok a metatraderrel. Robot Befrdtem sajt ktsekkel jl llok. Nagy a kockzat s ritka az hogy a tanulpnzt ne fizesse meg a delikvens. Quantum xxl forex Idzetek a pnzrl n robotot rtam magamnak martingale alap teht arra jtszok hogy egy bizonyos svbl kimozduljon az r. Ha ezt megteszi mr nyerek fggetlen merre mozog. Nekem j mert belttem a kockzatnyeresg arnyt s csak centes szmln zemeltethet klnben 100e kellene al. Ezzel csinlok havi 24ot. Ez az ami mg elviselhet. Sok mindent be kell tartani pl kereskeds olyan idszakban amikor nincs hr vagy van hr pnteken nnepek eltt. Prblkoztam ms fajta robotrssal é de n idegesked vagyok ehhez s alakfelismerssel prblkozni egy ideig nagyon nyeresges lehet de aztn megvltozik az rfolyammozgsok karakterisztikja tlag remelkeds etc s jra kellene hangolni um robot paramtereit ami melsabb adott esetben mint maga um robô megrsa s csak tesztre hagyatkozhat leginkbb az ember Ami mg nem demo s fleg nem l ami akkor jn el amikor mr csomt bukott az ember. N megfizettem a tandjat nem tanfolyamon de felfogom annak mintha egy j kis htvgi forex tanfolyamon vettem volna rszt. Amgy aki 5 tizedes rtkekkel jtszik 0.00001 egy pip az mr kaszin olyanok a rezgsek az rban hogy nem sok rendszer van benne s ecn szmla esetn mg kitermelni a jutalkot is. Legjobb a brkernek az csak nyerhet fggetlenl attl hogy te nyersz vagy vesztesz. Lltsval nem csupn forex szoftverek hasznlatt npszerstette s biztostotta. Deviza rfolyamok Quantum xxl forex Quantumnak adtk a megbzst hogy a pnzkkel kereskedjen. Megjegyzik. Quantum xxl az egyik legnpszerbb kezelt szmls szolgltat volt. Quantum xxl forex-Tartalomjegyzk A forexen nagy kockzattal lehet nagyot keresni. Nem minden forexes cg ver t vannak megbzhat nagy cgek. Pl. Svjci szkhellyel vagy angliaival. Robotot mg nem talltam olyat ami tuti. Valsznleg nincs é. De van nhny amit folyamatosan fejlesztenek s elg jk. Ha sajt magad forexezel az ms tma akkor tudnod kell mit is csinlsz persze a tbbsg ott is bukik. N csak demztam de tl idegesked tpus vagyok az leshez inkbb befalapok ktvny nha rszvny ami nlam jtszik. Rgebbi cikkek Legutbbi bejegyzsek Az os komoly forex-csd tapasztalatai Egy j tancs annak aki forexre adja a fejt ami pnzt kockztatsz azt vedd gy mintha nem lenne. Aztn ha olyan szerencsd van hogy sikrl megduplznod akkor vond ki az alaptkt s csak a tbbivel csinld tovbb. Quantum xxl forex Legutols hozzszlsok A forex ms nven online devizakereskeds gyors meggazdagodst igr. Statisztikai alapokon programozott gynevezett robotokkal akr emberi beavatkozs nlkl é millikat lehet keresni legalbbis a reklmok szerint. Nem tudom hogy a forex cgek hny szzalka mkdik ilyen mdon ami tny hogy az egyik ilyen jtkosnl a napokban kiborult a bili ez pedig a quantum. Forex, deviza, csd, quantum, tvers, quantum xxl LOPS s TVERS klub Keresked forex automatizlt programokat hasznl s multi-level marketing. Sajtkzlemny: Engedly nlkl kezelt portflit um Quantum XXL Quantum azt sem rti hogy mirt lett srgs a tadawulnak az j. Nem akarok vitt nyitni a forex nagyszersgrl s a meggazdagods gyorsasgrl. Você está escrevendo por favor e receba a senha do e-mail.

No comments:

Post a Comment